“Antibite fik et tilfredsstillende resultat, der både har øget omsætningen og bundlinjen. På denne måde har vi skaleret annoncekontoen ved at øge budgettet…”
Antibite er en af markedets førende producenter indenfor bideskinner, der forebygger tænderskæren, hovedpine og spændinger i nakke og kæbe.
Formålet med samarbejdet med antibite var at optimere og forbedre deres nuværende annonceringstiltag for at skabe et mere positivt afkast. Derudover vil de også have mere ud af deres eksisterende kunder, da de har et forbrugsprodukt, som typisk skiftes hver 3-6 måned.
Antibite gjorde brug af Facebook, Google og e-mail annoncering til at anskaffe deres kunder. Vi så stort uudnyttet potentiale i Antibites annonceringstiltag indenfor alle 3 kanaler, hvilket gjorde det til et rigtig spændende samarbejde. Sammen lagde vi en strategi omkring hvordan vi kunne optimere deres nuværende annoncetiltag og skabe nye tiltag, som vil øge omsætningen yderligere. Her er nogle eksempler på annonceringen vi opsatte:
Hos Antibite var det vigtigt at finde den passende målgruppe. Vi sørgede for at ramme de rigtige personer, med de rigtige budskaber, på det rigtige tidspunkt
Antibite fik et tilfredsstillende resultat, der både har øget omsætningen og bundlinjen. Dette har resulteret i en stigning i annoncebudgettet, grundet de gode resultater. Growbix arbejder stadigvæk sammen med Antibite, så sørg for at holde øje med siden for at se nye tiltag og resultater af casen
Strandgade 70
1401 København K
Mail: hello@growbix.dk
Tlf: +45 26 37 08 99
CVR: 37033944