GarMa Watches

GarMa watches er et dansk urmærke, der producerer stilrene og klassiske ure til herre og damer. Deres mission er at skabe et tidløst look gennem design og kvalitet, til en meget overkommelig pris.

Baggrund for samarbejde

Samarbejdet med GarMa startede før de lancerede deres brand og online shop. GarMa ville gerne skabe opmærksomhed omkring lanceringen af deres brand. Derudover ville de skabe et fornuftigt salg på lanceringsdagen, da de mente at det ville skabe baggrund for brandets fremtid, når de en dag skulle distribuere deres varer. Grundet GarMa produkternes design og deres attraktive billede- og videomateriale, er vi et godt match med vores evner.

Facebook Ads & Annoncering

GarMa havde defineret deres målgrupper nøjagtigt på forhånd, baseret på data de har haft fra en tidligere webshop, der videresolgte ure. I samarbejde med Growbix blev der lagt en strategi for hvordan der kunne skabes mest mulig opmærksomhed omkring lanceringen af GarMa, således at de kunne få omsætning fra dag et af. Eftersom vi havde en klart defineret målgruppe fra GarMa, var strategien at indsamle e-mails 21 dage inden lanceringen hos den definerede målgruppe. Kunderne, som tilmeldte sig med e-mail, skulle der annonceres ud til på lanceringsdagen. Vi opsatte følgende kampagner for GarMa:

  • Facebook retargeting: På lanceringsdagen annoncerede vi ud til de personer, som havde udfyldt formularen på vores Facebook Lead Ads. Budskaberne var forskellige, alt efter hvilken formular brugeren havde udfyldt. 
 
  • E-mail marketing automation: Eftersom vi havde indsamlet e-mails fra mulige kunder, blev der dagene op til lanceringen lavet automatiske flows til de kunder, som havde udfyldt formularen. De blev mødt med en e-mail dagen før lanceringen som påmindelse, og så tre e-mails på lanceringsdagen og en enkelt dagen efter lanceringen. Budskaberne var igen forskellige, alt efter hvilken kontaktformular kunden havde udfyldt. Derudover blev der også opsat automatiske e-mail flows til kunder, som udførte en specifik handling på hjemmesiden ved lanceringen, som blev brugt til dynamisk remarketing på e-mail. 
 
  • Facebook dynamisk retargeting: Ligesom på e-mail opsatte vi også et remarketing flow på facebook, der mødte en tidligere besøgende kunde med det produkt(er), som kunden havde kigget på eller tilføjet til kurven. Her kunne vi ligesom i e-mail remarketing tjene penge på den tabte trafik.   

Leadgenerering spillede en vigtig rolle i at få kunderne gennem GarMa’s marketing funnel.

Resultat

Det lykkedes Garma at skabe en tilfredsstillende opmærksomhed omkring lanceringen af deres brand. Det endte også ud i et positivt afkast på annoncekroner der blev brugt, og en salgsvolumen, som var større og bedre end forventet.

1
% ROAS
1
kr. pris pr. mail
1
Besøgende på åbningsdagen

Skal vi skabe de samme resultater for jer?