fbpx

Marketing Automation

MARKETING AUTOMATION

Marketing automation er automatisering af digital markedsføring på tværs af kanaler. Hos Growbix har vi erfaring med marketing automation på kanalerne: Facebook, Google, Amazon og E-mail. Hvis marketing automation er opsat korrekt, kan man øge omsætning betydeligt og faktisk tjene penge uden at røre en finger. Dette kræver dog den automatiserings strategi, indsættelse af sporingskoder på sin hjemmeside og segmentering af kunder. Growbix kan hjælpe dig med alle disse ting.

Dynamisk remarketing

En af de mest effektive former for automatisering på bundlinjen er dynamisk remarketing. Dynamisk marketing er når et produkt eller service, som kunden har vist interesse for, automatisk annonceres til kunden igen. Man kan lave dynamisk remarketing på Google, Facebook og e-mail, og det skaber typisk et enormt afkast, hvis det er opsat korrekt.

Automatiserede flows

Marketing automation er også et yderst effektivt værktøj til at samle nye kunder og beholde eksisterende kunder på B2B og B2C fronten. Man kan nemlig segmentere sine kunder efter nogle specifikke kriterier, eksempelvis kunder der har købt et produkt der har en bestemt levetid før det skal genkøbes. Man kan opsætte flows, som annoncerer til disse kunder, så snart levetiden af produktet er udløbet.

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Hos Growbix kan vi hjælpe dig med at udarbejde en automatiseringsstrategi og eksekvere på den. Vi sørger for at opsætte de tekniske sporingskoder, samt udarbejde de relevante flows, som kan øge din omsætning og kundekartotek. Growbix fakturerer kun for den værdi vi skaber for dig. Det vil sige at tjener du ikke penge på den markedsføring vi laver for dig – skal du intet betale.

Vil du vide mere?

Få en uforpligtende potentialevurdering af marketing automation til din virksomhed.