Sådan tjener du penge på betalende kunder, som du ikke har e-mail permission på

Du kender det måske, der bliver brugt en masse ressourcer og penge på at få kunder ind og betale i din webshop, men tilmelder sig aldrig nyhedsbrevet før eller efter betaling…”

Den billigste måde at få genkøb på

Du kender det måske, der bliver brugt en masse ressourcer og penge på at få kunder ind og betale i din webshop, men tilmelder sig aldrig nyhedsbrevet før eller efter betaling, så du skal faktisk bruge penge på at skaffe dem ind som kunder igen.

Hvad nu hvis jeg sagde til dig, at du faktisk gerne må sende dem et nyhedsbrev med fokus på salg, selvom de faktisk ikke har tilmeldt sig dit nyhedsbrev?

Do's & Don'ts

Du må faktisk gerne sende mails ud til tidligere kunder, som ikke har tilmeldt sig dit nyhedsbrev, hvis produkterne er tilsvarende indenfor samme kategori, som de produkter kunden historisk har købt.

Dette er tilladt: Hvis en kunde har købt et produkt indenfor kategorien herretøj, så må du gerne sende et nyhedsbrev med fokus på salg af produkter indenfor herretøj. Selvom kunden ikke er tilmeldt et nyhedsbrev.

Dette er ikke tilladt: Hvis en kunde har købt et produkt indenfor kategorien herretøj, så må du IKKE sende et nyhedsbrev med fokus på salg af produkter indenfor kvindetøj. Selvom kunden ikke er tilmeldt et nyhedsbrev.

Så det jeg basalt set fortæller dig nu, er du har et kæmpe uudnyttet omsætningspotentiale i eksisterende kunder. Vi har kunder, som omsætter for flere 100 tusinde kroner månedligt på disse mails. 

Er du stadigvæk i tvivl? Så læs kapitel 9.2 af forbrugerombudsmandens spamvejledning.

Skal vi tjene dig penge på dine eksisterende kunder?