Få mere omsætning ud af din eksisterende trafik med UX & CRO

Hos Growbix specialiserer vi os i at transformere hjemmesider til højtydende konverteringsmaskiner. Vores dokumenterede metode inden for konverteringsrateoptimering (CRO) og brugeroplevelse (UX) hjælper dig med at maksimere din online succes.

læs mere.

Vi har bl.a. øget konverteringsraten for

Vores data-drevet
CRO
tilgang.

Sådan skaber vi resultater med CRO:

Gennem vores interne afdeling skaber vi landingpages, der ikke kun fanger besøgendes opmærksomhed, men også guider dem mod konverteringer ved hjælp af brugercentreret design og overbevisende indhold.

Vores dedikerede team udvikler unikke tilbud, der tager højde for dine målgruppers behov og smelter sammen med din brandidentitet for at øge konverteringsraten.

Fra idé til implementering, vores interne eksperter arbejder tæt sammen med dig for at opbygge sales-funnels, der optimerer kunderejsen og driver konverteringer på alle niveauer.

Vi træder ind i CRO-processen med dybdegående analyse, hypotesedannelse, og løbende A/B-test, for at sikre at dit websted konstant forbedres med øget konverteringseffektivitet.

Vi udfører grundige brugerinterviews for at indsamle uvurderlige indsigter, der danner grundlag for CRO-strategien og sikrer, at dit websted taler direkte til din målgruppes behov.

Vi ved, at hver sekund tæller, når det drejer sig om konverteringer. Vores team arbejder på at reducere indlæsningstider gennem teknisk optimering, hvilket giver en sømløs og hurtig brugeroplevelse, der fører til højere konverteringsrater.

Se et par af vores udvalgte A/B Test cases

Hvad betyder Size Guide for Worons brugere?

Hypotese: Brugere som får muligheden for en Size Guide vil være mere tilbøjelig til at købe

Gennem en A/B Splittest for Woron testede vi om brugere der får muligheden for at benytte sig af en visuel size guide med billeder har lettere ved at konvertere til køb.

Denne test viste med 87% sandsynlighed, at en optimeret size guide med billeder, ville være det rigtige for at konvertere flere brugere. Testresultatet viste et løft på over 12% i testperioden.

9,5% løft i ATC for Yuaia gennem A/B test

Hypotese: : Vil øget synlighed på FAQ øge Add-to-Carts hos Yuaia Haircares målgruppe? – Det korte svar: Ja!

Gennem en A/B Splittest for Yuaia Haircare tester vi effekten af at trække deres spørgsmål og svar op, Above-the-fold, grundet vi har set at mange brugere har behov for at få afdækket nogle spørgmsål, inden de er klar til at konvertere.

Denne test viste med 74% sandsynlighed at performe bedre end den oprindelige målt på Add-to-carts. Den viser også en forbedring på over 9% i Add to cart rate.

Skal vi vækste sammen?

Lad os tage en snak om hvordan vi kan gøre din webshop til en e-commerce vinder. Så tager vi et kald, hvor vi kan høre mere om dit behov.